Här finner jag ro

Om mig

söndag 6 december 2015

Ladda batterierna och fylla på med energi

Då börjar helgen lida mot sitt slut. Det har varit en ganska lugn men ack så blåsig helg.

Jag har tagit det ganska lugnt och bara laddat batterierna. Det har varit lite pepparkaksbak, besök på hunddagis och annat plock på schemat. Inget stress och ingen press. Har inhandlat lite julklappar och planerat lite annat inför jul.

Vi har även myst med lite god och rätt nyttig mat. Igår blev lite god efterrätt och lördagsmys.Idag fixade vi lite egengjort julbord. Mumsigt☺.

Jag avslutade helgen med ett gött träningspass här hemma. Känns så skönt att kunna träna hemma i lugn och ro. Det har blivit 4 helt ok pass denna veckan. Lovade mig själv att börja lugnt och helt utan krav
Efter en så lång förkylning är kroppen rätt nedsatt så det gäller att belasta lugnt.

Inget godis och annat sött har det heller blivit👍.

Ha en skön söndagskväll och en ny härlig vecka imorgon☺.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar