Här finner jag ro

Om mig

torsdag 20 september 2012

Många hinder som skulle övervinnas idag:)

Nu är jag  hemkommen från dagens övningar i skolan. Eksjös Hindebanan skulle övervinnas. Ja vad tänkte jag när jag föreslog detta! Det var allt en lite pirrig skara som drog iväg men visst skulle vi fixa det. Alla peppade och stöttade varandra. Vilken härlig känsla det var att komma över, under och genom alla hindren. Det kändes lite som en vinst. Detta hade jag aldrig ens funderat på att utsätta mig för, för 1 år sen. Vilken väg man har vandrat!

Snacka om att utmana sig själv! Just nu sitter jag dock med en värmefilt runt knät för jag skulle stila lite framför kameran och hoppade ner fel så knät/vaden fick sig en rejäl smäll. Hoppas verkligen inte att det är mer än att det går över. Det är smällar man får ta. Linnement, voltaren och värktabletter även i kväll. Ja som sagt tanten börjar bli gammal.

Roligt hade vi iallafall och det är en sån härlig känsla att gå ut ur sin "comfort zone" och verkligen våga. Jag är faktistk ganska stolt över mig själv idag!

Här kommer lite bildbevis från dagens övningar. Snygg är man ju inte när man svettas och regnet hade blött ner en men sånt är livet.




 




1 kommentar:

  1. Haha gillar Fridas ben på den sista bilden;) hihi! Jaa tänk vad mycket kul vi har tillsammans! Härligt! :) Kram och ha en fin helg! Hoppas foten ordnar till sig, krya!

    SvaraRadera