Här finner jag ro

Om mig

fredag 28 augusti 2015

Follow your dream

För 3 år sedan tog jag ett beslut att tänka om och börja nått nytt.
Jag var trött på mitt jobb och nära på att bli utbränd igen. Jag tog ett beslut chansade och följde min dröm. Jag utbildade mig till frisvårdspedagog, personlig tränare och massör.
Under hela utbildningen visste jag att det var detta jag ville jobba med.

När den väl var slut började jag jobba som massör på halvtid för att sedan säga upp mig helt. Jag har nu jobbat som massör i 2 år och i drygt 1 år på heltid.
Jag följde min dröm och vågade säga upp mig och göra en förändring till det bättre i mitt liv. Mycket har hänt och jag älskar mitt jobb. Jag får jobba med att hjälpa människor och få andra att må bra. En underbar känsla ☺.
Denna vecka har jag även skrivit nytt massageavtal med ett större företag i Vetlanda. Ska bli spännande att få vara där och massera.

Att följa sin dröm och våga välja en ny väg i livet kan vara skrämmande och otäckt men det är så värt det.

Ha en skön helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar