Här finner jag ro

Om mig

måndag 24 augusti 2015

Varmt och svettigt!


Svettigt svettigt och åter svettigt!!!

Sån var känslan på dagens gympass. Det var helt olidligt varmt på gymmet ingen syre över huvudtaget. Det var bara att bita ihop och köra på. Det gick inte snabbt men jag såg till att genomföra alla varven.

Dagens pass hittade jag i min träningsdagbok. Jag skrev mycket i den för några år sedan när jag tränade lite mer crossfit och det är perfekt att ta fram gamla pass och köra på när man inte har någon lust att hitta på nya. Idag blev det en WOD 500 kunde kanske blivit WOD 1000 men inte i den värmen som var idag.

Dagens pass:

10 st av varje övning *5 varv

Boxjump
Chins
Kettelbells swing
Rodd
Wallball
Situps
Ryggresning i maskin
Armhävning
Burpees med marklyft
Armypress

Avslutade med en tabata med mage


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar