Här finner jag ro

Om mig

lördag 17 oktober 2015

Att följa schemat


Det har varit en otroligt bra träningsvecka.
Efter ha varit förkyld hela förra veckan kickade jag igång lite lätt i söndags med löpning. 
Eftersom jag har så himla svårt att följa ett schema och verkligen få till bra gymträning kände jag att det var dags att ta tag i det.
Jag fick ett riktigt bra schema av en PT för ett tag sen men det rann liksom ut i sanden. Detta berodde på att jag inte följde schemat utan la till och drog ifrån olika övningar.

Det håller inte i längden. Så nu har jag lovat mig själv att hålla mig till schemat (så gott det går). Jag tänker inte stressa upp mig om jag missar nått pass. Denna veckan har det hittills blivit 5 pass och det känns grymt bra. Jag har gått ut lite lungt med vikterna för att inte få ont i axeln och det har funkat bra.
Att jag sen kom hem från gymmet till dukat bord och tända ljus gör ju inte lördagen sämre. 
Älskar min familj

Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar