Här finner jag ro

Om mig

söndag 18 oktober 2015

Lite nytt

Jag har alltid svårt att hitta skor som passar mig och min fot. Jag vet inte hur många par skor jag har köpt och de har inte funkat.
Jag har haft olika märken men Nike och Saucony har funkat riktigt bra. Tyvärr så slutar de att göra de modeller som jag gillar så jag får hela tiden hitta nya modeller.
Jag har haft ett par trailskor i Saucony som tills för nån vecka sen har funkat jättebra men nu får jag riktigt ont i hälen av dem. Det börjar också bli blött i skogen och jag vill hitta ett par gortex skor som passar. Tyvärr så finns det inga Saucony i gortex i Vetlanda. 
Igår var jag dock på Intersport och lätt dem gjuta en sula som ska funka bättre för min fot. Jag köpte även ett par Asics gortex som jag hoppas funkar bättre med nya sulan. Jag ska gå in dem korta rundor innan jag vågar springa i dem.

Det är otroligt viktigt att man har en sko som passar just för sin fot och sitt löpsteg. Hoppas nu att detta funkar bättre för mig. Håller tummarna!☺
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar