Här finner jag ro

Om mig

torsdag 13 september 2012

Vilken härlig dag!





Vilken härlig dag jag har haft ( ja den är ju inte slut än förstås). Jag har varit ute och paddlat med mina härliga klasskompisar. Lite lätt nervös var jag nog faktiskt. Men det gick ju hur bra som helst. Mitt nya motto är att våga testa och utmana mig själv. Detta gjorde jag idag. Så himla kul.
Jag har så goa och härliga människor runt omkring mig i min klass. Vi hade en skön paddling och sen en avkopplande pratstund efteråt. Det lite ovant ha så många personer runt sig samtidigt men det är så skönt.
Jag är så förvånad över hur snabbt vi har lärt känna varandra och hur öppna vi är. Jag saknar dem när jag ska gå hem.

Funderar lite på om jag ska träna eller ej idag. Jag körde 3 pass igår. Lunchspinning, bodycombat och en löprunda med Matilda. Ska jag vila eller ej är den stora frågan. Jag har lovat att klippa gräset så jag ska väl börja med det så får jag se om det kanske blir en lättare jogg eller lite backintervaller sen.
Ha en skön kväll och tänk på att ett gott skratt förlänger livet:) Fasen då blir jag nog 100 år efter dagens alla skratt.

Min härliga klass! Lite fika efter paddlingen satt fint:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar