Här finner jag ro

Om mig

onsdag 13 mars 2013

Föredrag börjar bil min grej.

Jaha då var även denna dag till ända. Just nu är det Grey`s på tv mitt favoprogram. 

Dagen började mycket bra med mitt föredrag på skolan. Jag kände mig verkligen säker på det och jag var inte ens nervös. Så skönt att jag börjar känna mig säker på att hålla föredrag. Som jag sagt tidigare så har jag inga problem med att tala inför andra människor men jag har lätt att flyta ut lite från ämnet och tappa fokus. Idag gick det mycket bra och jag fick bra kritik från min lärare. Jag gillar att få konstruktiv kritik så att jag kan förbättras. Jag känner verkligen att hålla föredrag är något som jag skulle kunna hålla på med..

Här hemma börjar hallen sakta men säkert ta form. Slipdammet ligger som en tunn hinna över hela huset. Jag funderar verkligen på att anlita en städerska när vi väl är klara. Det är verkligen damm precis överallt. Skulle även behöva putsa fönsterna så att vi kan se ut när solen ligger på. Idag har det ju i och för sig inte spelat nån roll för det har ju varit snöstorm. Fasen vad jag hatar snö just nu. Vill verkligen ha vår nu!

Moa gjorde sin sista bandyträning idag. Nu ska all utrustning tvättas och gås igenom inför nästa säsong. 
Vi var även och klippte oss ikväll hos underbara Emma som alltid ställer upp och har ett tålamod av guld.
Så nöjd med min nya frisyr:)
Jag beställde mitt kit med hot stones igår så nu är det många tankar och funderingar som snurrar i huvudet.
Det blir nog bra till slut. Spännande är det i alla fall.

Ha en skön kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar