Här finner jag ro

Om mig

fredag 19 oktober 2012

Fotomodell för en dag!

Vilken härlig eftermiddag jag har haft. Vilken energi boost det blev! Vilka sköna brudar jag har tränat med!

Vi var några tjejer från klassen som drog in till Vetlanda friskvårdcenter för att träna. Visst lite fnittriga och spända var vi allt. Vi skulle ju faktiskt bli fotograferade oxå. En tjej i klassen är super duktig på att fotografera och hon ville ta lite snygga bilder på oss.
Jag måste nog erkänna att jag tänkte: Fine ta gärna bilder på de andra snygga muskel tjejerna men inte på mig tack!
Vi drog igång med ett gött crossfit pass som såg ut såhär:
Armhävningar
Knäböj med bollkast mot vägg
Frivändningar
Magövning "köttbullen"
Kettelbellsving

Dessa körde vi i cirkel med 45 sek på varje övning i 3 varv, vila mellan varven. Varv 4 blev 30 sek på varje station. Efter detta körde vi en liten magövning till sen var det klart. Det tog ca 30 min.

Efter detta när vi var lite lagom svettiga läs mycket när det gäller mig då hihi så började vi posera framför kameran. Ja jag skriver vi för även jag drogs med i detta. Visst fanns det lite muskler under fläsket även på mig haha.
De andra hade ju självklart lite mer att visa upp men det var himla kul att se. De andra som tränade på gymmet fick väl det inte så lugnt och undrade kanske vad vi höll på med men kul hade vi iallafall.

Vilken härlig känsla det var att se att faktiskt så har det hänt en del på min kropp och jag börjar faktiskt inse att fasen vad härligt det är. Jag kan faktiskt titta på mig själv i speglen även under ett pass nu. Det kunde jag verkligen inte innan. Babysteps men fasen vad skönt det är! Har ni tur eller otur så kanske jag lägger ut någon bild från detta:)

Ha en skön fredagskväll och tänk på att fredagsmyset inte alltid måste vara godis, chips eller annat onyttigt. Ta ett varmt bad eller tänd lite härliga doftljus och bara umgås.

Massor med kramar från mig och tack för att ni läser min blogg. Jag ser att ni blir fler och fler. Helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar