Här finner jag ro

Om mig

torsdag 18 oktober 2012

Find the force with in you!

Hitta din inre styrka och din inre drivkraft!

Jag känner att jag mer och mer hittar min inre styrka och att jag har en otrolig drivkraft att bli bättre på allt jag gör. Jag har en otroligt hög motivations nivå just. Jag älskar verkligen att utmana och att driva mig själv framåt. Jag vill hela tiden driva saker framåt och lära mig mer och mer. Visst vissa dagar är motivationen inte speciellt hög men då är det skönt att veta att man kan ta ett steg tillbaks och vila. Jag har lite svårt för återhämtning och måste nog jobba på att blir bättre på det. Jag inser att jag ibland pressar mig själv lite för långt och då kommer bakslagen som ett brev på posten. Jag lär mig dock något nytt varje gång.

Dessa ger mig inre styrka och drivkraft :)
Jag förvånas dock över hur snabbt min kropp reagerar på återhämtning och vilodagar. I tisdags var jag helt slut och bestämde mig för att vila på onsdagen. Kroppen kändes dock helt ok på onsdagen men jag vilade ändå. Idag är jag på topp igen och Body Combaten gick som en dans. Jag kunde utmana så gått det gick med benet men fasen vad jag jobbade med överkroppen. Gött att axlen höll denna gång!

Idag hade vi en skön vandring med klassen. Vädret var verkligen helt underbart och det var skönt att komma ut från skolan ett tag. På måndag börjar vi läsa anatomi och det ska verkligen bli kul att äntligen börja med det för att sen gå vidare till massagen.

Imorgon är det fredag och då ska vi köra crossfit och kanske kommer Anna att fota lite när vi tränar. Kanske dax att kolla i sin träningsgarderob vad man ska ha på sig haha eller kanske inte....

Ha det gött alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar