Här finner jag ro

Om mig

lördag 20 oktober 2012

Boda Borg!

Dagen började tidigt imorse.Vi packade fika korgen och begav oss till Kyrkans hus. Idag hade nämligen Svenska kyrkan bjudit alla barn och föräldrar från barngrupperna till Boda Borg i Sävsjö. Det var en stor skara barn och föräldar som tog sig mot Sävsjö.
Jag har aldrig varit på Boda borg men barnen och Magnus har varit där. För er som inte vet vad det är så är det som Fångarna på fortet. Ett helt hus fullt med olika celler som man ska klara.

Efter någon timme med förvirrade vuxna och stressade barn så började vi komma in det. Jag vet inte om det är det bästa sättet att få alla att samarbeta men till slut gick det ändå ganska bra. Det blev en ganska trevlig dag men jag är rätt trött såhär på eftermiddagen. Just nu sofftar jag lite i soffan och känner av mina rygg och axelmuskler som jag totalt mosade igår. Känns dock skönt med träningsvärk!

Ikväll kommer mor och far ut och ska kolla på körslaget. Det kanske är dax att börja städa och laga lite mat då då....

Ha en skön lördagseftermiddag och kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar