Här finner jag ro

Om mig

onsdag 31 oktober 2012

Ibland lyckas man och ibland misslyckas man...

Vilken skön dag jag har haft! Det började med lite mer muskel plugg sen fick vi äntligen ta oss ner i massagerummet och börja klämma lite på varandra. Gött! Nu börjar man ju fatta var musklerna sitter och vad de har för uppgift. Ska bli sjukt roligt att lära sig att massera på rätt sätt och hjälpa människor att bli av med spänningar av olika slag.

Nu har vi några dagars hemstudier och hemuppgifter men jag ska börja med att åka till Ullared. Imorgon drar barnen, jag, mor och far ner för at att shoppa loss. Manne får stanna hemma för han ska åka till Gotland imorgon kväll för att på lördags köra GGN. Hoppas allt går bra för honom.

Jag ska som sagt shoppa loss lite i Ullared. Vi har hyrt en stuga så vi stannar tills på fredag. Plugga får jag göra i helgen :)

När jag komm hem tänkte jag försöka mig på att baka lite muffins efter ett recept jag hittat på en annan blogg. Nu är det så här att baka är inte min starka sida haha. Det skulle vara kokosmjöl i och det hade jag inte, testade med mandelmjöl. Bakpulvret var slut så jag fick åka ner till svärmor och låna lite. Jag har aldrig testat att baka med stevia förut men det funkar säkert om man kan. Muffinsarna har jag inte smakat än så de är kanske jättegoda men de blev inte så fina. Jag vet inte heller hur man ska få ur dem ur pappret men det ger sig nog. Min man brukar säga när jag misslyckas att det smakade ju iallafall gott även om det inte såg så bra ut :)

Ibland lyckas man och ibland misslyckas man!

Nu ska jag snart följa med Moa in till bandyträningen och sen ska jag hämta Matilda som har varit hos en kompis hela dagen.
Måste väl även plocka ihop lite saker inför morgondagen. Idag blir det nog en träningsfri dag. Jag kan nog behöva det. Körde på rätt gött igår.
 
Ha en skön eftermiddag och kväll alla. Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar