Här finner jag ro

Om mig

torsdag 15 maj 2014

Känslan av total frihet

Tidigare i veckan var det dags. Jag skrev på min uppsägningsblankett. Det var lite med skräckblandad förtjusning jag gjorde det.
Det känns som nu är alla livlinor borta. Nu finns ingen återvändo. Nu måste jag stå på egna ben. Så himla skönt att kunna planera och bygga sin egen verksamhet. 
Det är en känsla av total frihet men under mitt eget ansvar.


Det är mycket som snurrar i huvudet just nu och jag känner att jag får inte tappa kontrollen. Jag har mycket på gång och hoppas verkligen att allt går min väg. Det är så roligt att få jobba det man mest brinner för. 
Igår kom jag hem runt 19.30 och hade jobbat hela dagen sen 7.30. Huvudet var ganska trött och kroppen kändes sliten men jag var lycklig att jag hade fått göra det jag vill. Att jag hade fått möjligheten att träffa så många härlig människor och få ta del av deras framgångar.
Det ska bli så roligt och få följa dessa elitsatsande tjejer och se deras framgånger och kanske kunna hjälpa dem lite på traven :)


Nu blir det lite jobb och sen i eftermiddag drar vi ner till stugan för att få lite extra återhämtning och fylla på med energi.

Ha en skön fredag och en bra helg alla där ute i världen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar