Här finner jag ro

Om mig

måndag 15 juli 2013

Födelsdagsfírande och strandhäng


I lördags fyllde min mamma år. Hennes bror och min kusin bor bara några mil här ifrån i Figeholm. Vi bjöd ut dem till stugan och firade mammas födelsedag här. Det var verkligen roligt att träffa dem. Det är inte så ofta som vi gör det även om vi bor nära varandra. Vi hade en härlig dag med många skratt och god mat. Solen sken och vi med den. 

Idag har vi hängt lite på stranden. Manne fick äntligen ut och leka med sin vattenskoter. Nöjdare karl får man leta efter. Härligt skönt i vattnet var det. Efter lunch hann vi med lite minigolf ute på Oknö. 


 Jag har även pysslat lite i stugan. Vårt kök är verkligen härlgit. Det är en helt fantastiskt häftig retrotapet som även är tapetserad i taket. Jag bara älskar den. Vi har fått upp några hyllor som Manne målat åt mig. Jag köpte så fina Ib laursen porslin som jag äntligen fick ställa upp.


Ha en skön måndagskväll och fortsatt skön semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar