Här finner jag ro

Om mig

tisdag 12 november 2013

Energin försvann

Efter sen hektiskt helg med SPA-träff och Hälsodag i Näshult, shopping med familjen i Jönköping och lite annat så gick liksom luften ur mig.
Min energi försvann. Huvudet värker och kroppen säger vila. Just nu känns benen blytunga och träningen långt borta. Jag skulle helst vilja ligga i soffan och äta godis hela dagen. Jag känner så tydligt att kroppen behöver vila.

Tyvärr funkar inte alltid vardagen så. Jobba måste man och vardagsbestyren måste flyta på.
Idag när jag kom hem däckade jag en lite stund i soffan med min underbara Ralf. Han värmde mina ben så gott. Denna lilla underbara krabat som bara vill ha min uppmärksamhet och kärlek. Så underbart att ha honom som en liten lurvig vän:)

Jag har boostat upp mig med lite huvudvärkstabletter och NRG. Herbalifes energitablett med b la gurana. Allt detta för att orka med eftermiddagen och kvällen som b la innehåller personalmöte.
Jaja till slut kommer nog energin tillbaks igen. 
Idag hinner jag inte lyssna på kroppen mer utan får nöja mig med lite micropauser. 

Ha en skön eftermiddag och ta hand om er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar