Här finner jag ro

Om mig

söndag 8 december 2013

Nu är jag här igen :)

Det blev en liten bloggpaus. Lite ofrivillig men ibland så blir det bara så. Den sista veckan har varit lite seg. Jag har åkt på en härlig förkylning som har satt sig på rösten. Jag har låtit som en kraxande kråka i en hel veckan nu.
Jag är ju envis av mig så hemma och kurerat mig har jag ju inte varit utan kört på som vanligt. Det enda som jag inte har tillåtit mig är att träna. Detta gör att jag känner mig helt förslappad. En en veckas träningsuppehåll känns inte kul.
Många gratisprover blev det. Har ingen aning om vad allt är.
Jag har inte ens orkat blogg om mitt besök på Fitnessfestivalen förra lördagen. Det var första gången jag var var där. Så himla mycket folk. Det fanns både det ena att testa och smaka på. Många gånger vet jag inte ens vad det var jag stoppade i munnen. Mycket smakade helt ok lite väl sött men vissa saker var rent ut sagt inte ätbart. Jag vill inte ens veta vad det var i alla dessa produkter. Vi tittade, pratade och testade mycket. Det var himla kul. Jag hittade en klädkollektion som jag blev lite kär i. Funderar lite på att bli återförsäljare för detta coola märke. Riktigt snygga kompressionstights och en snygg tröja fick det bli. Manne köpte sig ett par snygga shorts och en tröja.

Annars har veckan rullat på med jobb och ett spännande möte. Jag hoppas att det leder någon vart men annars har det varit en bra erfarenhet. Det är lite annat smått och gått på gång i mitt liv just nu men det känns att det är dags att ta lite julledigt för att ladda lite batterier.

Ha en skön söndag alla och gå gärna ut en runda och njut av det fina vädret. Snö är populärt här i familjen. Igår blev det pulkaåkning och hundbus hela eftermiddagen. Ralf gillar snö och tydligen även att åka pulka :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar