Här finner jag ro

Om mig

söndag 19 januari 2014

Dags att ta tag i träningen

Det har varit en stressig veckan med mycket nya intryck och mycket av det mesta. Det som det tyvärr inte har varit så mycket är träning. Det har inte blivit mer än något enstaka pass. Det måste bli bättring på detta. Visst har jag haft fullt upp men jag behöver träning för att må bra. Just nu känns det att jag inte är i den form sm jag skulle vilja vara. Det är tur att vi har Ralf som tvingar ut oss på lite olika kvällspromenader men det räcker inte. 

Jag måste hitta en rutin för min träning igen och få in det i min vardag. Visst jag kan inte träna 5-7 gg i veckan längre men jag måste få in minst 4 st rena pass. Om det så blir 15 min med Paolo så får det vara så. Det gäller bara att planera och se till att det blir gjort. Hundpromenaderna blir det ju iallafall för mini måste ju gå ut:) Det känns ändå skönt att veta att varje söndag får jag träning. Det går ju inte att missa för utan mig blir det ju inget pass. Ikväll kör vi andra gången och det ska bli kul och se hur många gamla och nya som kommer. Jag hoppas vi blir många även ikväll och att de var nöjda efter förra gången.

Idag har Matilda och jag varit på valpkursen. Moa och Magnus drog till Jönköping för lite poolspel i bandy. Matilda och jag var i Vimmerby med innebandyn igår. Det gäller att planera upp även helgen. 



Nä nu ska jag förbereda mig inför passet och fixa lite med det en och det andra. 

Ha en skön söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar