Här finner jag ro

Om mig

torsdag 23 januari 2014

Fredag igen!

Ja då var det fredag igen!
Det känns som det bara är måndag och fredag hela tiden. Veckorna bara flyger iväg. 
Jag har haft en ganska hektisk vecka även denna veckan. Det har varit mycket jobb, barnens träningar, läxläsning, hundpromenad och lite träning även för mig.

Jobbet som massör ger så mycket tillbaks så jag känner verkligen inte att jag blir trött på det. Visst lite sliten är jag väl och trött i huvudet när dagen kommer till ända. Det är ändå en skön känsla i kroppen. Att få möjligheten att jobba som företagsmassör har verkligen varit så kul. Jag älskar att sitta i fikarummet och lyssna och i akta hur samspelet fungerar i arbetslagen. Det är härligt att få träffa så många olika människor och få en liten glimt i hur de har det i livet. 

Idag är det massagerummet på kliniken som gäller. Känns tryggt och bra. Det är ju på min hemmaplan:)

Ibland kan jag bara stanna upp och fundera på vilken vändning mitt liv har tagit. Det är så skönt att kunna bryta sitt ekorrhjul och påbörja något nytt. Jag fyller 40 år om några månader.Då kan jag vara stolt över att jag tog tag i mitt liv och vågade bryta upp och gå vidare till nya utmaningar.

Nu är det dags att förbereda inför en ny arbetsdag.

Ha en skön fredag alla och ta hand om varandra.

Mitt väggord här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar