Här finner jag ro

Om mig

lördag 11 januari 2014

Nästa utmaning...

Jag är en person som alltid gillat att ha saker omkring mig och mycket att styra med. Under årens lopp har kroppen och knoppen sagt ifrån lite. Jag har fått inse att jag inte bara kan köra på. Det har dock inte hindrat mig från att våga satsa och hitta nya utmaningar.

Imorgon är det dags för nästa utmaning i livet. Jag ska starta upp ett helt nytt träningspass i Holsbybrunn ett samhälle någon km från där jag bor. Det är spännande och samtidigt riktigt pirrigt. Jag har hjälp av många bra och stabila personer som lovat att sköta markservicen bara jag leder passet. Det är ett 24fitclub pass som ingår i Herbalifes koncept med att hitta en balans mellan bra näring före, efter och under träning. Det kommer att bli riktigt kul. Jag har lagt upp ett pass som jag hoppas inte är för tungt och inte för lätt. Det ska passa alla nybörjare som van motionär.

Jag har varit ledare för ett pass tidigare men nu gäller det lite mer.

Det blir verkligen en utmaning som heter duga!


Imorgon börjar vi även en annan utmaning. Vi ska gå valpkurs med Ralf. Jag hoppas verkligen att han sköter sig. Fast jag är inte orolig han är en ganska lugn och stabil hund men inte så van vid andra hundar. Det ska bli roligt att gå och se vad vi kan lära oss.

Nä nu ska jag gå och titta på " Det stora äventyret" på tv och smaska på lite fruktsallad.

Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar