Här finner jag ro

Om mig

tisdag 29 april 2014

God morgon!

Tiden går så fort och jag hinner knappt med att känna efter men härligt är det. Jag har inte känt inspiration och ett behov av att blogga men jag tänkte att jag ändå ska titta in och säga hej iallafall.

Vissa perioder jag haft en starkt behov av att skriva av mig och ventilera mina tankar men ibland vill jag bara stänga av från sociala media och bara vara.

Det händer en hel del i livet just nu och det är kul. Det har varit fullt upp men det känns ändå som vi har hunnit landa lite och kunnat ta pauser.
Helgen som var njöt jag och min man någon timma i solstolen och bara pratade. Det var ett tag sedan vi hann med det. Det är viktigt att ta sig tid för vila och stillhet.
Påskhelgen var en härlig helg när vi var nere och öppnade upp sommarstugan för säsongen. Det känns så skönt att äntligen få komma ner till Nydala och bara vara. Ralf hade dock en stressig helg med många nya intryck och vara riktigt trött när vi kom hem.

Ja livet lunkar på och det känns härligt.

Ha en skön valborg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar