Här finner jag ro

Om mig

fredag 22 augusti 2014

Hektisk vecka men åh så spännande:)

Ett grymt gäng som ska vara med och utmana sig själva i 24fitcamp!
Vilken vecka!

Det har verkligen varit mycket att gör denna veckan. Behovsanalyser och massagetider och avlöst varandra. Många sena kvällar och ganska trött i huvudet. Trotts det har det varit så himla kul.

I tisdags hade vi infomöte för vår 24fitcamp. Över 80 st anmälda.
Helt galet och helt fantastiskt!
Det var lite virrigt och rörigt men till slut hade alla fått information, scannat sig och fyllt i alla papper de skulle. Adrenalinet pumpade och alla var taggade att få komma igång med sin utmaning.
På söndag kör vi igång med fystester.
Ska bli sjukt roligt!

Snygga gröna påsar med produkter som väntar på sina nya användare:)
Nu på morgonen har jag skrivit kostplaner och plockat ihop påsar så att alla får sina produkter till starten av campen.


För nästan precis ett år sedan tog jag min första shake till b la frukost och det har jag fortsatt med. Jag älskar hur smidigt det är att använda produkterna. Det finns nått som passar alla och vi kan hela familjen använda dem på olika sätt. Herbalife har gjort vår vardag lite lättare och betydligt smidigare. Att vi har blivit piggare och hälsosammare är ju en bra bonus och bieffekt :)

Ha en härlig fredag och en skön helg. 

För er som är med i 24fitcamp så ses vi på söndag. Börja ladda för fystesterna redan idag !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar