Här finner jag ro

Om mig

tisdag 21 juli 2015

Kul att testa nytt gym

Idag var det en sådär lite tråkig dag. Det regnade lite till och från på förmiddagen. Magnus hade åkt hem för att leverera en motorcykel och lite herbalife produkter åt mig.

Jag förslog för barnen att vi skulle åka till Vattenpalatset i Mönsterås och bada. De var inte sena att hänga på. Måste erkänna att jag hade en liten baktanke☺. Badhuset har även ett helt ok gym så jag tänkte passa på att gymma lite när vi ändå var där. Både mamma och barn var alltså vinnare.

Jag gillar att testa nya gym men man känner sig lite som Bambi på hal is eftersom man inte riktigt hittar. Jag har varit 1 gg tidigare på detta gym så jag vet att det är mest maskiner och ganska trångt där de fria vikterna är.  Jag lyckades ändå få ihop ett riktigt bra pass med fokus på ben med en hel del knäböj.  Blev även lite mage och rygg. Känns rätt gott i kroppen nu efteråt. Det var även skönt med lite bubbelpool efteråt.

Självklart laddade jag med en shake före och efter passet. Jag åker ingenstans utan mina Herbalife produkter. Tur att Manne åkte hem idag så vi kan fylla på med bars, F1 choklad och lite hydrate☺.

Ha en skön eftermiddag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar