Här finner jag ro

Om mig

söndag 19 juli 2015

Roxette!

1991 var jag och några kompisar på konsert i Tipshallen i Jönköping. Det var Roxette som spelade.
Igår 24 år senare var det dags igen. Denna gång var det på Fredriksskans i Kalmar. Vädret och stämningen var på topp.

Visst var både jag och Per och Marie 24 år äldre men de levererade en riktigt bra show. Marie är en kämpe som fortfarande orkar köra spelningar.

Det blev en härlig kväll och efter ha hämtat hunden i Timmernabben, barnen sov kvar så somnade vi gott.

Idag chillar Ralf och jag lite i solstolen innan vi tar oss an dagen. Idag måste det nog bli lite aktiv rörelse, styrka och löpning blir en bra kombo.
Manne drog till Katrineholm över dagen för att hämta en enduro cykel så vi har stugan för oss själva ett tag.🐕💖

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar