Här finner jag ro

Om mig

onsdag 19 september 2012

God morgon gott folk :)

 
Ja god morgon är det verkligen! Vilket härligt väder det är ute. Jag älskar hösten och dessa dagar men jag gillar inte mörkret som kommer med den.
Ja idag får jag bortse från att kroppen strejkar och att det gör ont lite överallt. Min älskade make sa så klokt när jag klagade att det är bara att vänja sig för snart är du 40 år och då går det bara utför haha. Tack för den:)
Jag har packat väskan med träningskläder till skolan idag. Vi ska dra i vägen till Eksjö efter lunch och testa hinderbanan där. Ska bli riktigt kul. Jag har även packat ner lite linnement  och alvedon för de som behöver det. Vi får väl ta det lite lugnt så ingen skadar sig.

Lovar att ha lite bildbevis på våran dag senare ikväll.
Jag har även insett att några dagars aktiv vila är nog inte fel. Jag måste sätta mig ner och se hur jag kan få en bara balans mellan plugg, familj och träning. Det krävs lite planering men jag ska nog klara det.

Ha en skön dag gott folk och le mot varandra:)
 
 
Här bor jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar