Här finner jag ro

Om mig

onsdag 19 september 2012

Nu börjar tanten bli gammal!

Doften av linnement sprider sig runt mig. Tanten börjar bli gammal! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag.
Kom hem från skolan trött som bara den. Skulle träna sen klippa mig. Stressade som vanligt med mat och annat. Slängde i mig maten och fick en jäkla magknip. Hoppades på att den skulle försvinna när jag väl började Combat-passen. Ville ju så gärna gå på det. Det är ju det nya passet nu!. Hade ont i axlen efter Bodypump/combaten i fredags. Slet något nog lite i ett muskelfäste. Sagt och gjort med dessa "bra" förutsättningar åkte jag envis som jag är in och började passet. Kände redan på uppvärmningen att detta kommer ej att gå. Att träna kampsport utan att använda en arm funkar ju inte. Efter ca 30 min gav jag upp helt slut i kroppen och med värk i axlen och magen.

Åkte bort till Emma och klippte mig men kunde knappt hålla ögonen öppna och med en jäkla värk i axlen. Nu sitter jag under en filt och tycker lite synd om mig själv. Axlen har jag smörjt med linnement och hoppas på det bästa. Men jag är himla snygg i håret dock :)

Imorgon ska vi till Eksjös hinderbana med klassen. Det kommer säkert att gå jättebra:( eller kanske inte. Fasen jag tycker inte om att ha ont. Vila är inte min grej!

 Jaha det blev ju ett gnälligt inlägg men vissa dagar funkar det verkligen inte. Nu stryker vi ett streck över denna dag och tar nya tag imorgon igen!

Ett gott skratt förlänger livet , tänk på det:) Tack och hej från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar