Här finner jag ro

Om mig

tisdag 25 september 2012

Lära av sina misstag

Idag har jag haft en skön och härlig dag. Vad snabbt saker och ting vänder. Har oxå fått lära mig att det är inte bra att blogga när man är arg och ledsen för då kan man lätt såra någon som man verkligen inte vill såra. Detta har jag dock haft möjligheten att rätta till ikväll och det känns skönt. Ibland tar man ut sin frustration på fel saker och då kan lätt fel person bli sårad. Det är ju tur att man lär sig av sina misstag och kan reda ut dem.

Som sagt idag har varit en bra dag. I skolan har vi pratat mycket idag och jag börjar verkligen lära känna min klasskompisar. Det kan ibland bli djupa samtal och det är rätt skönt. Jag säger det återigen. Vilken grym klass jag går i! De ger mig så mycket positiv energi fast jag kom på morgonen och var överstressad så gick jag därifrån med ett lugn.

Jag fick hjälp av en snäll kompis idag när det gäller min träning oxå. Hon visade mig några bra övningar som jag kan träna nu när jag är lite skadad i benet. Jag tränade dem på gymmet idag och det känns så bra att kunna träna igen. Det lär nog dock ta lite tid innan jag kan och vågar belasta benet men nu känner jag att jag kan träna något iallafall.

Nu ska jag jag göra färdigt min läxa och kolla lite på tv sen blir det sängen.
Ha en skön kväll alla och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar