Här finner jag ro

Om mig

söndag 16 september 2012

Måndag morgon:)

Jaha då var det måndag igen. Lite lätt segt för hela familjen att ta sig upp idag. När jag väl fått iväg maken och barnen så drog jag ut på en PW/jogg och lite i styrka i ca 45 min. Det var härligt väder när jag gick ut och sen kom det lite regn när jag precis svängde in på min gata. Jag har fördelen att bo nära skogen så det är skönt att börja dagen med lite luft när man ska sitta i skolan hela dagen. Jag måste dock säga att jag är ingen morgon människa så det går segt som bara den och det sker bara på måndagar för då börjar jag senare i skolan. Sån är jag haha!

Min morgon pw

Idag så vi börja läsa näringslära i skolan. Ska verkligen bli riktigt intressant. Jag vill bara lära mig mer. Är så himla peppad.

Ikväll ska vi fira min brorsdotter som fyller 6 år får se om det blir nån tårta. Har ju tänkt att i veckan ska jag hålla strikt kost men vi får se hur det blir ikväll. En liten tårtbit gör ju i och för sig ingen glad;) Hoppar nog över den.
Nu lite kaffe sen snart dax att dra till skolan.
Ha en härlig måndag alla goa vänner! Glöm inte att peppa och berömma andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar