Här finner jag ro

Om mig

fredag 14 september 2012

Nu är det fredagsmys

Precis hem kommen från ett härligt träningspass. En kombo mellan Bodycombat och Body pump. För en som inte vet så är det ett halvt pass med vikter och ett halvt pass som är kampsport inspirerat. Jag älskar detta.
Som ni kanske redan har fatta så älskar jag att träna och tungt ska det vara. Jag har hamnat i gruppträningsträsket men ska bli bättre på gymträning. Ska ju utbilda mig till personlig tränare (PT) så då måte jag ju kunna den delen.
Träna är det bästa jag vet, Jag tränar 5-6 gg i veckan. Den kicken man får av träning är underbar:)

Nähe nu ska jag ta helg. Imorgon blir det Eksjö och en stor endurotävling som heter Ränneslättsloppet. Min man kör det. Sen på kvällen ska vi på buskis här i Vetlanda. Fullt upp med andra ord. Gött!

Ha en skön fredagskväll alla glad människor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar