Här finner jag ro

Om mig

torsdag 13 september 2012

Ny bloggare:)

Ok nu ska även jag försöka mig på detta med att blogga. Jag känner mig verkligen ny på detta men jag hoppas ni har tålamod:) En blogg verkar så himla kul. Jag har så mycket att skriva av mig och tycker lite synd om alla på fb som måste läsa om all min träning.
För träningen tar mycket av min tid just nu. Jag pluggar till frisvårdspedagog och då är just träning och hälsa det som det är focus på. Mer om detta senare.



Ok ni kanske vill veta lite mer om mig. Jag heter Malin Ek och har 2 underbara flickor som heter Matilda 12 år och Moa 9 år. Min man heter Magnus och han driver ett eget företag som elektriker. Jag är 38 år och läser idag till frisvårdspedagog. Jag är utbildad förskollärare och har jobbat som det i över 10 år. Jag bor i en liten by som heter Sjunnen och ligger i de småländska skogarna utanför Vetlanda. En kort presentation av mig :)

1 kommentar:

  1. Åh vad kul Malin att du börjat blogga nu:) Jag ska följa dig! :) Kram från mig

    SvaraRadera