Här finner jag ro

Om mig

onsdag 26 september 2012

Så härligt att träna!

Var inne och körde biceps och triceps idag. Bränner gött i armarna:) Känns skönt att komma igång med gymbiten. Jag känner dock att jag är lite vilsen på gymmet men jag har många bra kompisar som är duktiga och kunniga så jag får be dem hjälpa mig.Ska även leta rätt på nån bra boka om styrketräning. Nån som har några bra förslag? Det blir en lång lista till tomten i år:)

Jag har även funderat lite på detta med blogg. Min blogg är till för att jag ska kunna skriva av mig om mina tankar och funderingar. Det är en blogg om mitt liv. Ibland är det upp och ibland är det ner. Jag är så tacksam och glad över att så många vill läsa. Detta peppar mig så himla mycket. Det ska ni verkligen veta:)  Älskar kommentarer som ni skriver. Det är energigivare det :) Tack för att ni finns.

Pratade med Manne för en stund sen. Han är i närheten av mina gamla trakter i Tyskland. Jag är så avundsjuk. Jag älskar Sydtyskland! Jag bodde där i ett år på 90-talet, i en stad som heter Freiburg. Jag jobbade som au-pair i en mycket härlig och rolig familj. Jag vill verkligen åka tillbaks dit. Får väl börja planera en resa dig.

Ha en skön och härlig kväll. Får nog ta och tända lite ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar