Här finner jag ro

Om mig

torsdag 27 september 2012

Härlig kväll med familjen

Nu är familjen samlad igen. Magnus har hitta hem igen:) Det funkar bra när han inte är hemma men det är så skönt när han kommer hem igen. Att han har med sig fina presenter till sin fru är ju inte hel fel. Jag fick några fina smycken och lite fin parfym. Me like!

Ikväll hade barnen spårning på UV och föräldrana var oxå inbjudna. Vi följde med båda och det var skönt att gå en runda i skogen. Det blev en härlig kväll.

Idag instruerade jag även klassen i stavgång. Det var kul tyvärr så är jag ju inte så arlett i benet men det funkade bra. Jag tror att klassen var nöjd. Jag hade även kallat in svärmor som är expert på stavgång. Hon leder en grupp här i Sjunnen så det var kul att ha med henne.

Imorgon drar vi till stugan och det ska bli skönt att komma ner till fridfullheten vid havet. Vi hoppas oxå att vi kan åka lite båt innan vi tar med oss den hem.

Ha en skön helg alla! Kanske blir att jag bloggar lite från stugan men man vet aldrig. Jag kanske tar semester även från bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar