Här finner jag ro

Om mig

tisdag 18 september 2012

Träning är bästa medicinen:)

Träning är verkligen den bästa medicinen när man är lite låg och känner sig nere. Nu är jag pigg och igen och har precis kört ett gött crosstrainingspass. Pratade även med en skön vän lite på gymmet som är duktig på att lyssna.
När jag var och handlade på Netto köpte jag Proviva Aktive. Bästa återhämtningsdrycket! God är den oxå. Jag lyxade även till den med 7 st naturgodis bitar.
Jag insåg varför jag varit lite låg idag. Dels mycket känslor som kommit till ytan som jag inte riktigt har bearbetat än. Den andra anledningen är att jag ligger på ganska lågt kcal intag för att kunna kapa några kilon till. Detta gör ju att humöret inte är på topp och orken inte alltid är den bästa. Jag har bestämt mig för att köra lite lägre kcal intag i veckan för att på helgen kunna öka lite. Jag hoppas bara att alla i min omgivning orkar med det hihi. Så skönt att gå i en klass där folk ändå förstår att detta är viktigt för mig.

Kan även meddela att Elit Vetlanda tog sig till final i speedway. Kul! Grattis!
Nu är det dax för lite kvarg till kvälls mellis och sen är det dax för sängen. Lite sovmorgon imorgon eftersom det är studiedag och Moa inte behöver vara på fritids förrän jag börjar skolan.

Sov gott och tack alla för att ni läser min blogg. Ni är snart uppe i över 1000 st helt otroligt. Jag blir så himla glad!

http://www.provivaactive.se/

1 kommentar:

  1. Du är ju så attans klok du Malin!!!
    Jag blir också galen på BMI har aldrig hamnat rätt där heller...Jag är för KORT för min VIKT liksom, hehehe. Gjorde hälsotest på jobbet, hade max på alla tester, så kom det där förb...BMI=fetma, wihhoo. Blää. Tänk om jag vore längre då borde jag ju vara perfekt på allt vad gäller hälsa...Äsch bara att jobba framåt helt enkelt.
    Förstår du vilka OTROLIGA framsteg du gjort, my goood du är ju bara bäst!!!
    GO Malin GOOO
    Kram
    Susse

    SvaraRadera