Här finner jag ro

Om mig

fredag 12 oktober 2012

Fredag och projektet är klart!

Så härligt med fredag!
Projektet är ganska klart.Ska bara finjustera lite men känner mig ganska nöjd. Jag har lärt mig mycket och känner mig ännu mer taggad inför framtiden. Det ska bli så sjukt kul att höra vad alla mina klasskompisar har kommit fram till.

Idag har jag kört crossfit igen. Så himla kul och grymt jobbigt. Har en kompis som kör på VFC= Vetlanda friskvårdcenter. Han, jag och en kille till körde ett pass. Så kul att träna tillsammans. Vi testade lite lyftteknik efter passet. Kul att lära sig mer.Det är verkligen roligt när folk börjar fråga en lite mer i gymmet för de ser att jag börjar känna mig hemma där. Har mycket att lära men har kommit en bit på väg.

Magnus är på begravning idag. Pratade med honom tidigare. Det var tufft sa han! Usch ibland är livet grymt och jag lider med familjen.

Det är härligt i tunnan!
I helgen ska vi bada badtunna med goa vänner. Det är en jobbakompis med familj som vi umgås privat med. Det känns så konstigt att inte träffa henne varje dag så jag längtar verkligen efter att få prata av mig. Badtunnan är inte vår men vår härliga granne byggde en och sen hamnade den på vår trädgård tills vidare. Jag tycker att tills vidare ska vara länge:) Det är så härligt att bada när de är kallt ute och varmt i vattnet.

Pappa och Matilda njuter!



Magnus och Matilda ska iväg till Alvesta imorgon för seriepremiär i innebandyn. Spännande! Förra året vann de serien så de har lite att försvara. Moa och jag ska på idrottskola och hon sen ska hon på kalas. Jag ska väl försöka städa lite. Städa är inte min stora passion men ibland måste man ju:








Ha en skön fredagskväll. Testa gärna fikonbollar eller chokladmousse till fredagsmyset!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar