Här finner jag ro

Om mig

lördag 13 oktober 2012

Nu brinner det:)

En härlig bild som jag köpte på Vardaglyx i Nässjö
Visst är det regningt och trist ute men jag har tänt brasa inne och tunnan ute. Det är mysigt när det sprakar och knakar lite i veden. I love it!

Ikväll ska vi bada i tunnan. Den är ju tänd så om några timmar är den varm och skön. Härligt när vänner kommer hit badar. Älskar att träffa dem!

Moa och jag hade en skön förmiddag. Hon var på pingis och jag tränade Cx-works. Sen tog vi en runda till Maxi för lite fika. Mysigt att få umgås bara vi två ibland. Matilda och Magnus är i Alvesta där Matilda har seriepremiär i innebandy. När jag pratade med Manne tidigare så lång de tyvärr under med nått mål. Det är en tuffare serie i år.

Bordsdukningen börjar bli klar.

Nu är Moa på kalas och jag ska pyssla lite här hemma innan fina folket kommer :)

Ha en skön lördagkväll alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar