Här finner jag ro

Om mig

söndag 14 oktober 2012

Hösttrötthet

Idag känner jag verkligen av att hösten är här och att tröttheten kommer smygande. Jag är nere lite i en dipp. Jag är så trött och seg. Har ont lite överallt och känner mig inte riktigt på gång. Vi har haft fältvecka och då har rutiner ruckats lite här och var. Maten har kanske inte varit helt fel men heller inte helt bra. Jag har inte kunnat träna så mycket cardio utan kört en del styrka vilket gör att jag känner mig stark men inte har nått flås.

I helgen badade vi tunna som sagt och det var verkligen skönt men mitt knä gillade av någon andledning varmt vatten. Fick riktigt ont och det myar liksom i hela benet. Axlen har oxå slitit lite i TRX banden och det funkar inte heller. Usch vad gnällig jag är men jag hatar att ha ont.

Matilda och jag tränade lite cirkelfys här hemma igår. Det var så himla kul att träna med henne. Hon vill verkligen lära sig nya saker och frågar om saker. Hon kommer med så himla roliga kommentarer. Vi körde i TRX banden och då var hon impad av mina muskler:) -Mamma det syns verkligen att du har tränat. Vilka stora muskler du har i armarna hihi. Härliga unge! Jag skojade med hennes kompis en dag i veckan och sa att jag kanske komma och köra ett pass med dem i skolan och det tycket hon verkligen jag skulle göra. Man kanske skulle ta och börja träna en grupp ungdomar. Det vore kul!

Nu är det äntligen dax att åka ner till skolan igen. Jag har verkligen saknat alla kompisarna och det ska bli så kul att höra vad alla andra och jobbat med under veckan som gått.

Ha en skön måndag alla undebara människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar