Här finner jag ro

Om mig

måndag 15 oktober 2012

Vilken morgon!

Jaha nu har det börjat på allvar. Tonårstiden hos familjen Ek. Morgonstund har inte guld i mund hos en trött tonåring. Inte för en trött mamma heller för den delen.

Ibland blir det bara fel och nu sitter jag här och har dåligt samvete för att jag inte orkade hålla emot utan blev arg och tappade tålamodet. Varför ska det bli såhär?
Jaja det är nog inget att gräva ner sig i utan bara inse att det är tidens gång. En tonårig tjej har en massa bråk med sin mamma och nu är det min tur att bita i det sura äpplet. Jag var ingen rolig tonåring så jag vet ju vad jag har att vänta mig:)

Nu måste jag skynda mig lite så att jag kommer iväg till skolan. Kaffe först sen ska jag cykla iväg.

Ha en bra dag.

Dagens visdomsord passade verkligen." Those who love themslevs can share love"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar