Här finner jag ro

Om mig

fredag 26 oktober 2012

Nu tar vi kälkarna fram och skidorna på!

Nu är det vinter..... eller kanske inte riktigt än hoppas jag. Jag blev lite inspirerad av vintern och hittade lite härliga bilder som jag tog i vintras när vi var i Tandådalen. I min familj älskar vi att åka skidor. Vi åker både slalom och längsskidor. Magnus har alltid åkt mycket längskidor och även tävlat i det i sin ungdom. Jag har åkt en del som yngre men när vi träffades så återupptog jag detta intresse. Jag har åkt Tjejvasan 2gg men tyvärr bara genomfört den en gång. Den sista gången fick jag bryta pga att jag hade vattenplaning istället för skidföre. Inte kul men that´s life.
Vi brukar försöka åka upp till Sälen varje vinter och vi älskar Tandådalen och Hundfjället. I år ska vi fira nyår där uppe och jag blev så glad när även våra kompisar lyckades boka. Det hade varit tråkigt att inte få fira tillsammans med dem men ibland är det omständigheterna som styr. Jag älskar att komma upp och se all snö. Vi brukar även åka lite skoter och ha lite skoterrace. I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar