Här finner jag ro

Om mig

måndag 22 oktober 2012

Proximalt, medialt och en annan massa latin...

Ja idag har vi äntligen börjat med anatomin. Det är ganska tufft men jag älskar utmaningar så det kommer nog att gå bra. Skönt att äntligen komma igång med det.
Det har varit många nya ord i skolan idag och snart gör jag nog en laterialflexion med huvudet mot kudden. haha. Ja som sagt många nya ord har jag lärt mig.

Ikväll har jag kört två pass. Jag började med spinning som jag smet ifrån lite tidigare och så fortsatte jag med Cx Works. Magmusklerna fick sig en rejäl omgång. Benen känns oxå lite mosade. Känns gött i kroppen.

Måndagen är snart slut och veckan har börjat ingen. Väldigt vad veckorna rusar fram. Nästa vecka har barnen höstlov och jag har ett par dagars hemstudier. Dessa dagar ska vi jag och barnen åka ner till Ullared med mor och far. Magnus drar till Gotland óch kör GGN en stor endurotävling.

Sov gott och vakna utsövda för imorgon är en ny dag med nya utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar