Här finner jag ro

Om mig

söndag 21 oktober 2012

Follow your dreams!


Igår satte vi upp vårt första väggord här i huset. Jag kan säga att det lär bli fler.Just detta ord hittade jag i Nässjö i en butik. Jag tycker verkligen att det passar in på vad vi gör i vår familj just nu. Jag vill att mina
barn ska förstå hur viktigt det är att följa sina drömmar och att våga satsa på något man drömmer om.
Just nu är jag mitt inne i att följa min dröm. Varje dag händer det något nytt och just nu händer det något som jag verkligen hoppas på kan bli något som jag verkligen har drömt om. Lyckas jag ro iland detta projekt så har jag verkligen följt mina drömmar. Jag säger inget mer om detta än men jag lovar att jag ska hålla er uppdaterade lite längre fram. Spännande va:) Jag för mig är det verkligen spännande det kan jag lova.

Snart ska jag åka till skolan och se om vi kan dra igång ett nytt projekt även där. Många projekt just nu alltså. Alla handlar om det som jag älskar nämligen Hälsa och Friskvård: Underbart!
Idag ska vi även dra igång med anatomin så nu börjar pluggandet på riktigt. Det ska bli skönt att komma igång med den delen. Snart så börjar vi att massera och det ser jag verkligen fram emot.

Ps en annan sak. Kan man bli kär i sin tvätmaskin? Haha konstig fråga va men jag är ju  lite knäpp:) Vi har köpt en ny tvättmaskin och den är så himla duktig. Den tvättar rent, tar inte sönder kläder och låter inte som värsta vidundret. Allt detta gjorde den gamla. haha ja ibland för man ha lite knäppa inlägg. Ds


1 kommentar:

  1. Hihi...klart man kan bli kär i en hushållspryl som underlättar för oss i vardagen :) jag tex är otroligt kär i min iphone...haha
    ha en riktigt bra dag i skolan/kram

    SvaraRadera