Här finner jag ro

Om mig

lördag 27 oktober 2012

Träningsfri dag och bistert ute!

Brrr nu är det bistert ute. -8 grader är för kallt i oktober. Usch jag fryser in i märgen.

Idag blev det ingen bandyträning för yngsta dottern. Hon hade lite ont i halsen och var rätt trött och seg.  Maken ska visst ut och åka enduro och träna lite inför Gotland Grand National nästa helg. Han är inte heller överdrivet taggad. Det är ju rätt kallt och dra på sig crosskläderna och ut och köra i skogen. Brr jag vill inte byta med honom.
Jag ska förmodligen ha en träningsfri dag idag. Jag har inte haft någon denna vecka så det är nog dax. Det är loppis i Vetlanda folkes park så jag åker nog in dit en runda. Jag älskar loppisar och auktioner. När vi är i sommarstugan finns det en auktionsfirma som ligger några km från stugan. När det är auktion så är jag där och ibland fyndar jag ibland blir det för dyrt men roligt är det. Vi måste försöka åka ner till stugan i helgen eller snart för vi måste vinterförvara den. Vattenledningarna tål inte så mycket kyla så vi måste tömma alla ledningarna och tömma frysen och kylskåpet.

Jag ska plugga lite benlära, celler och rörelsemönster idag oxå. Det börja falla på plats nu och jag kommer på mig själv att plugga lite var som helst. Ibland vaknar jag på natten och förhör mig själv på olika ben och annat. Lite sjukt men så fungerar min hjärna. Nästa vecka ska vi gå på musklerna och sen är det snart dax för massage. Härligt!

Jag har fått tid för min ögonbehandling oxå. Skönt att det gick fort men det är lite pirrigt oxå. Jag tycker inte om sjukhus och blir nervös bara av att gå in genom entrén. Usch ja det tänker vi inte på nu!

Solen skiner ute och det är så vackert men skenet bedrar haha kallt som fasen.

Ha en skön lördag och ta vara på varandra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar