Här finner jag ro

Om mig

torsdag 29 november 2012

Inget är som väntans tider.

Idag föll den första snön över lilla Sjunnen. Det kom inte mycket men lite puder blev det allt. Jag funderade en stund men sen gick jag upp och hämtade min nya snygga och härligt rosa vinterjacka. Att jag skulle köpa en rosa vinterjacka var rätt otippat. Jag är ingen rosa tjej egentligen. Jag har aldrig tyckt om att synas men nu är jag i en annan fas och älskar plötsligt allt som är rosa. Jag köpte även ett par riktigt gula termobyxor så jag lär synas i vinter. Härligt med lite färg!

Dagen har varit så skön. Vi har kommit så långt i massagen nu så vi kan träna på olika moment och gå igenom hela kroppen. Jag masserade en kompis som redan har lite erfarenhet av att massera och fick lite tips och feedback. Känns skönt att det går bra. Jag tog med mig lite ansiktsmasker och dofter till skolan idag så vi hade lite spa-känsla. Jag avslutade massagedelen med att få ansiktsmassage och ansiktsmask.Kan man ha det bättre

Det var dock lite svårt att tagga om och åka in till dagens torsdagsaktivitet som var TRX, Jag var hur seg som helst och var nog rätt flamsig;). Så himla kul att få en bra instruktion i TRX. Det är verkligen ett bra redskap som alla kan träna med. Jobbigare än man tror när man ser banden.

Det blev en lång dag i skolan men så himla roligt. Nu sitter jag här och kollar på skidskytte och njuter en stund av stillheten. Barnen är på UV. Jag väntar hem mina älskade make som jag hoppas kommer in genom dörren alldeles strax. Inget är som väntans tider. Han har varit hos läkaren med sitt knä idag och fick lite tråkiga nyheter så jag får pyssla om honom lite extra när han kommer hem. Nu hoppas jag han håller sig hemma fram till jul.
Nu kommer bussen hem och han är hemma.
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar