Här finner jag ro

Om mig

onsdag 28 november 2012

Lugn och ro infinner sig

Idag har varit en skön dag med mycket lugn och ro. Vi har inte stressat i skolan och masserat lite armar och ben. Avslutade dagen med ansiktsmassage. Så underbart skönt! Jag kunde ha legat på britsen hur länge som helst. Verkligen vad jag behövde. Jag fick även massage för min onda rygg och axel.Spänningarna släppte lite och det var skönt.

Moa har tränat bandy ikväll och Matilda var hos en kompis. När vi kom hem tände vi en brasa och en en massa ljus. Brasans sprakande och den sköna värmen som spred sig skapade ett härligt lugn och ro i hela huset. Att ligga framför brasan och bara njuta är så skönt. Återhämtning och rekreation är vad kroppen behöver. Massage är verkligen något som alla behöver och jag hoppas verkligen att alla förstår hur viktigt det är för välmåendet att ta hand om både kropp och själ.

Nu ska jag mysa en stund till med mina tjejer och sen är det dax för sängen. Imorgon ska vi få träna TRX på skolan. Ska bli kul att lära sig mer. Jag hoppas oxå att min make kommer hem imorgon.

Peace and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar