Här finner jag ro

Om mig

fredag 28 december 2012

Energin försvann......

Igår öppnade jag min massagestudio :) Kunderna var nöjda och glada och igen behövde uppsöka sjukhus efter besöket. Skönt att komma igång. Jag hoppa verkligen att det blir fler tillfällen och att kunderna kommer tillbaks. Jag har lite andra funderingar på hur jag ska använda lokalen. Kul med nya utmaningar.

Jag inser dock att det är rätt jobbigt att massera och på eftermiddagen så var jag helt slut. Det var visserligen lite saker som tog musten ur mig och energin tog helt slut. Det är inte alltid lätt att vara förälder. Ja ibland kan det bli lite för mycket men jag är tacksam för att det finns människor som trots allt förstår att jag gör så gott jag kan. Man kan inte alltid styra över vad ens barn hittar på men det är upp till mig som förälder att lösa dem.

Jag var på bodycombat igår kväll och det kanske inte var nån hit eftersom min energinivå redan var låg. Jag kände redan innan att jag inte skulle orka ge allt men ibland så vänder det och enerign kommer tillbaks när man tränar. Igår var inte en sådan dag. Jag var helt slut när jag kom hem och däckade i soffan. Jag orkade knappt ta mig upp. Insåg att jag knappt hade ätit nått på hela dagen och det tog verkligen slut på mig.

Idag ska jag massera en kompis. Skulle ha haft två kunder men en avbokade och det var nog bra för mitt huvud bankar på rätt bra. Känner mig verkligen inte pigg. Men med lite kaffe och celcius är jag nog snart på gång igen!

Ska packa och laga lite mat idag oxå. Vi åker till Tandådalen på söndag morgon så det kanske är dax att fixa lite inför det.

Ha en skön fredag alla och ta hand om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar