Här finner jag ro

Om mig

lördag 29 december 2012

Nu tar jag semester men är snart tillbaks :)

Nu är bilen packad inför morgondagens tidiga avfärd mot Tandådalen. Vi vill komma iväg så tidigt som möjligt för att slippa köer och ta det lungt ifall väglaget är lite dåligt. Det lär nog bli lite segt att gå upp för även om vi inte ligger och drar oss så värst länge så blir klockan iallafall runt 8 innan vi går upp.

Det ska bli härligt att få komma upp till fjällen. Jag får ett sånt inre ro när jag kommer upp dit. En sån härlig känsla i kroppen. Jag får samma känsla när jag kommer ner till stugan i Nydala. Det känns som jag liksom andas ut och lungorna fylls på med ny frisk energi. Som jag har hittat hem. En skön känsla.

Jag kommer att ta lite semester från bloggandet oxå denna vecka. Ingen dator ska med upp. Visst något inlägg från telefonen kanske det blir men inga långa. Det är också rätt skönt att slippa datorn för en vecka. Man hamnar rätt ofta här framför och så blir man sittande.

När jag kommer hem tänkte jag göra en sammanfattning av detta året. Det har hänt så mycket positiva saker så jag kan nästan inte komma på något negativt som hänt. Eller är det så att jag inte har känt de sakerna så betungade för att jag har hittat ett sätt att leva som passar mig och som berikar min vardag. Nog flummat om det. Det kommer ett flummigare inlägg om detta senare jag lovar :)

En sak är dock säkert och det är att jag lever mitt liv på ett helt annat sätt nu än för ett år sedan.

Jag vill önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR och ett härligt 2013. Vill oxå tacka för att ni läser min blogg. Ni inspirerar mig när jag är på topp och stöttar mig när jag är lite deppig. Tack för att ni finns alla där ute i cyberspace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar