Här finner jag ro

Om mig

lördag 12 januari 2013

Vilodag full med idrott och spelkväll

Dagen har varit barnens träningsdag. Moa tränar bandy på förmiddagen. Nu är det lite humanare tid kl 10-12. Innan jul var det 8,30-10 och då var vi rätt sega. Moa var inte på så många träningar då kan jag säga. Hon gillar verkligen att träna bandy och är så stolt när hon har gjort en bra träning och tränarna har berömt henne. Jag var och shoppade lite på stan medans hon tränade.Halva rea priset är ju rätt bra. Det var min vilodag och det är rätt skönt. Känns att kroppen behöver vila nån dag i veckan fast det är lite svårt att vara still.

Sen var det dax att åka hem och äta lunch. Jag hade satt Manne på att laga mat eftersom han höll sig hemma och vilade. Hans knä gör ont men det verkar ändå funka bra.

Efter lite matvila och städning var det dax att åka in och heja på Matilda som spelade innebandymatch. Allt lika kul att kolla på tjejerna när de spelar. De gjorde en mycket bra match fast motståndet var inte så svårt.

Nu ikväll blev det lite hemgjord pizza och skidskytte på tv. Tyvärr gick det ju inte lika bra för herrarna som för Matildas lag.

Just nu sitter jag och kollar på när barnen spelar Just dance 4 på Wii. Tänkte strax ge mig ikast med det själv.
Lördags gott med lite dipp


Imorgon funderar jag på att vara med de coola killarna på crossfit pass. Tyvärr kan inte Stina hänga med pga sjukdom så jag får se om jag vågar mig dit själv eller om jag bangar och tränar själv istället. Vi får se hur jag känner mig imorgon. Det är kl 10 och jag gillar inte direkt att träna så tidigt men vi får se hur jag känner mig imorgon. Ska även massera en kund imorgon eftermiddag.

Nähe nu är det visst min tur att dansa. Ha en skön kväll alla!

Lite  soffhäng för Magnus och Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar