Här finner jag ro

Om mig

lördag 2 februari 2013

Det spritter i benen :)

Solen skiner himlen är blå. Åh vad skönt det är att leva då!!!!!!

Vilken skildnad det är när solen tittar fram från en klarblå himmel. Energin liksom bara kommer tillbaks. Man känner hur kroppen tankar upp och bara vill ha mer. Det spritter i kroppen och det är svårt att sitta still.

Jag avslutade fredagen med ett så himla härligt spinningpass med goa Christina. Pulsklockan var självklart med och jag måste säga att det var länge sedan jag hade då bra puls under ett helt pass. Det brände gött i benen. Härlig avslutning på veckan!




Vi började dagen i ganska hyfsad tid här hemma idag. Åt väl frukost runt 8-tiden.







Magnus och Matilda skulle till Alvesta.Där Matildas lag skulle spela innebandymatch. De spelade mycket bra och fick 2-2 mot ett riktigt bra lag. Moa och jag drog till Sapa Arena för hennes bandyträning. Även hon var nöjd med sin träning. Hon fick mycket beröm av både tränare och andra spelar och det stärker hennes självförtroende väldigt mycket. Imorgon är det poolspel igen. En heldag på Sapa Arena igen då:). Vi har verkligen två härliga tjejer som vill och vågar kämpa lite extra. Matilda behöver man kanske pusha lite hårdare för att hon ska göra sitt bästa. Hon är återigen väldigt lik mig. Jag behöver oxå nån som står och gapar lite på mig för att jag ska tagga till lite extra.

När vi kom hem från stan ville jag verkligen inte sitta inne men tiden var lite knapp för jag skulle ha en massagekund senare. Jag tänkte ändå att en liten promenad hinner jag nog med. När jag väl kom ut så ville liksom benen inte gå. Det började spritta i benen och till slut gav jag upp och började springa. Härliga känsla! Årets första löprunda. I helt fel kläder vill jag lova. Svetten rann lite överallt men gött var det. Jag han ju till och med duscha innan massagen.
Så här ska kaffe se ut. Min nya drog:)
Nu ska jag städa av lite sen blir det till att bänka sig framför TV:n och kolla på årets upplaga av Melodifestivalen. Alltid lika spännade och se vilka konstiga låtar som går vidare.

Ha en skön lördagskväll alla underbara människor där ute. Glöm inte att ta vara på solskenet när det väl kommer fram.

Over and out för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar