Här finner jag ro

Om mig

torsdag 31 januari 2013

God morgon världen!


Fredag och sista dagen i veckan!!!!!!!

Kan livet blir bättre:) Jag älskar fredagar. Ska ner till skolan en runda och sen får jag se om det blir lite gym eller spinning framåt eftermiddagen. Ja dagen är lång som en klok förälder sa till mig en gång. Man vet aldrig vad som kommer att hända.

Igår var jag och snyggade till mig lite i håret. De där gråa håren behövdes putsas och färgas lite. Jag var även och hämtade mina nya glasögon. De blev sketa snygga som vi säger här i Småland. Jag är mycket nöjd. Idag fortsätter jag att kämpa på med linserna några timmar. Det är inte så smidigt som man kan tro med hårda linser men jag hoppas jag vänjer mig.

Morgonen började med asgarv i köket då min yngsta dotter busade lite med sin stackars mor och hade satt tejp på osthyveln. Det gick alltså inte att hyvla någon ost. Busunge! Roligt hade vi i alla fall. Det blev ännu roligare när hon gjorde exakt lika dant på sin far. Haha hämnden är ljuv...


Ha en skön fredag och hoppas ni ska göra något roligt i helgen!
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar