Här finner jag ro

Om mig

lördag 9 februari 2013

Nu händer det snart....

Vi har äntligen börjat planera hur vi ska göra om vår hall eller "kräkhallen" som jag kallar den. Det var på det glada 90-talet som vi flyttade in i vårt hus. Då var det modernt med terrakotta och självklart så har vi det i hela hallen både på över och nedervåning. Självklart har vi även furumöbler som jag verkligen hatar idag. Vi har länge pratat om att göra om hallen men nu verklar det som det verkligen blir av. Igår var vi och kollade på bröstpanel och tapet. Idag köpte vi färg. Golvet köpte vi för över 3 år sedan när vi första gången tänkte göra om. Nu verkar det verkligen som det ska bli av. Det är lite av ett projekt eftersom vi ska måla trappan också. Ja det ska verkligen bli interssant och kul och se hur och när det blir av. Jag längtar verkligen till att se det färdiga resultatet. Tyvärr är jag lite otålig så jag vill ju helst att det skulle varit klart igår så jag slipper allt plockande och städande:)

Denna veckan har verkligen motivationen för träning varit låg. Energinivån överhuvudtaget har varit låg. Jag tränade lite igår men det blev inget bra. Jag hade ingen träningskompis som pushade mig och då blev det lite halvdant. Bara en wod och inget mer. Idag var det verkligen inte bättre. Jag satte mig på spinningcykeln här hemma och kände hur sega benen var. Satt väl iallafall i 20 min och cyklade på. Kollade mest på fb och pulsen var inte direkt hög. Imorgon blir det dock träning med galna gänget på VFC. Elin har lovat att vara med när Stina sviker så då är det bäst att tagga igång.

Jag har haft lite massagekunder nu i eftermiddag. Blev lite fler än väntat när Moa och Magnus också ville ha massage. Jag köpte en värmedyna idag som var som ett örtomslag. Man la i en dyna med olika örter i dynan och så luktade den gott. Mycket omtyckt av kunderna.
Klart för kunder!
Nu ska jag äta favoriter i repris nämligen avokadomousse och kolla på Melodifestivalen. Ha en skön lördagskväll alla bloggläsare. Tack för att ni finns!
Chokladmousse av avokado.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar