Här finner jag ro

Om mig

fredag 29 mars 2013

Glad Påsk!


Ha en härlig påsk alla underbara människor!

Jag började firandet av min påsk med att umgås med våra vänner. Det var en härlig kväll med många skratt och mycket prat om framtid och nutid. Så skönt att få umgås och bara var utan en massa krav och press från omvärden.

Idag fortsätter vi firandet med Magnus släkt och ännu mer mat. Ja all denna mat och godis gör att jag inte alls mår helt ok i kroppen men det får bli bättring på det efter påsk.
Jag ska dock börja dagen med att träna. Idag blir det ett nytt pass med en gästinstruktör på gymmet. Det är bodyattack som står på schemat. Ska bli kul att testa på något nytt.

Nu får ni ha en skön långfredag och förhoppningsvis får ni umgås med nära och kära.
 Over and out för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar