Här finner jag ro

Om mig

fredag 22 mars 2013

Tar en bloggpaus

Jaha då var det fredag igen. Jag har funderat en hel del och jag kommer nog att ta en bloggpaus på ett litet tag eller iallafall inte ha dagliga inlägg. Det är mycket som händer runt omkring och ibland kan det kännas lite stressande och veta att jag måste blogga oxå. Det är så otroligt viktigt att känna av när det blir för mycket av saker i ens liv och då måste man lära sig att ta bort det som inte är det viktigaste. Just nu så är bloggen inte det viktigaste utan det finns andra saker som jag lägger fokus på.
Jag kommer inte att lägga av helt men kan hända att det blir färre inlägg. Jag kommer bara att blogga när jag känner att jag hinner och har nått att blogga om.

Bloggen har gett mig så mycket och det har varit skönt att skriva av sig men var sak har sin tid. Livet förändras så fort så vem vet snart är jag aktiv igen.

I helgen ska vi följa med Matilda till Fari-play i Jönköping. Det är en stor innebandyturnering som spelas där. Vi håller tummarna att det går bra för tjejerna. Förra året vann de hela turneringen men i år blir det nog lite tuffare. 

Ha en skön fredag och en härlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar